تغییر سیستم و راه اندازی ماشین هایی مانند لیفتراک، پالت تراک، استکر، ریچ تراک، توتراک(یدک کش)، سیزر لیفت، بوم تراک، گلف کار، اسکرابر و… که سیستم ها و تجهیزات کنترلی آنها از کار افتاده و به آسانی تهیه یا تعمیر نمی شوند به سادگی با تغییر سیستم کنترلی آنها انجام می شود.

در صورت انتخاب درست تجهیزات برای تغییر سیستم لیفتراک و سایر ماشین های برقی، تمام ویژگی های سیستم های فابریک لیفتراک یا آن ماشین حفظ می شود و در بعضی موارد حتی بعد از تغییر سیستم لیفتراک یا سایر ماشین ها ویژگی های مثبت جدیدی نیز به قابلیت هایی که قبل از تغییر سیستم در مدارات کنترلی ماشین وجود داشت اضافه می شود.

در بسیاری از موارد که قطعات یدکی اصلی لیفتراک یا سایر ماشین های برقی کمیاب هستند تغییر سیستم کلی لیفتراک بسیار مقرون به صرفه تر از استفاده از قطعات یدکی اصلی است. ضمنا در صورت مشاوره درست و انتخاب برند مناسب کنترلرها برای تغییر سیستم، ضمن دریافت کلیه نقشه ها و مدارک فنی و آموزش های لازم می توان از خدمات مورد اطمینان و گارانتی نیز برخوردار شد که معمولا برای قطعات یدکی اصلی این خدمات ارائه نمی شود. در صورتیکه مشتری یا صاحبان ماشین ها مایل باشند تغییر سیستم لیفتراک یا سایر ماشین های برقی توسط پرسنل خودشان انجام شود این کار به راحتی انجام می شود. حتی می توان با تهیه دسته سیم های لازم که برای تغییر سیستم لیفتراک هر مشتری آماده می شود، در زمان نصب و راه اندازی صرفه جویی کرد.