دیاگ (پروگرامر) اندرویدی ZAPI جهت عیب یابی، مونیتورینگ، تنظیم و بررسی درایو های ZAPI لیفتراک ها و خودروهای برقی

کنسول اندرویدی درایو های شرکت ZAPI ایتالیا وسیله ای بسیار کارآمد و مطمئن و ساده و ارزان برای تشخیص ایراد درایو و مدارات جانبی لیفتراک های برقی، پالت تراک ها، استکرها و خودروهای برقی، یدک کش ها و… است. داشتن این پروگرامر دستی در بسیاری از موارد ما را بی نیاز از یافتن تعمیر کار های لیفتراک برقی و یا دعوت از آنها برای بررسی و بازدید ماشین می کند. با داشتن کنسول پروگرامر اندرویدی ZAPI می توان ساعت کار ماشین را خواند، ایرادات بوجود آمده در درایو یا مدارات جانبی را بررسی نمود، مقدار کمیت های مختلف ورودی و خروجی درایو را مشاهده کرد، سابقه 5 ایراد قبلی بوجود آمده در ماشین را به همراه ساعت کار رخداد و تعداد دفعات رخداد ایراد دید. در صورتیکه درایو قفل شده باشد می توان مستقیما از طریق منو قفل درایو را باز کرد و کمیت های مختلف آن را تنظیم نمود یا تغییر داد.

مزایای پروگرامر اندرویدی درایو های ZAPI:

در صورتیکه پارامترهای درایو قفل شده باشند به راحتی از طریق منو اصلی قابل باز شدن است.

ارزان است.

کوچک و کم حجم است.

رابط سخت افزاری کوچک توسط کانکتور و سیم به درایو وصل می شود و از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت اندروید وصل می شود، بنابراین نیاز به ایستادن در کنار ماشین و یا راه رفتن در کنار ماشین نیست و بسیار ایمن است.

استفاده از این پروگرامر اندرویدی درایوهای ZAPI بسیار آسان است و در بسیاری از موارد نیاز به دعوت از تعمیرکار خاصی برای بازدید از ماشین یا لیفتراک نمی باشد.

در هزینه های بازدید متخصص و تعمیرکار صرفه جویی می شود و با استفاده از این دیاگ ساده صاحب ماشین یا لیفتراک یا پرسنل مربوطه با اطمینان می توانند از ایراد ماشین یا لیفتراک مطلع شوند.

با توجه به قیمت ارزان و وزن و حجم کم آن می توان آن را برای همیشه روی درایو نصب کرد و در زمانهای لازم تنها با یک گوشی یا تبلت اندروید به سراغ ماشین یا لیفتراک رفت و آن را بررسی نمود.

امکان اتصال به چندین سخت افزار و چندین درایو ZAPI توسط یک App اندروید نصب شده روی یک گوشی یا تبلت می باشد.

با توجه به وجود Password  برای pair شدن با کنسول پروگرامر اندروید ZAPI می توان اطمینان حاصل کرد که اشخاص متفرقه امکان استفاده از آن را ندارند.

نرم افزار کاربردی ( App) دیاگ کنسول پروگرامر اندروید ZAPI هیچ Permission خاصی را از کاربر نمی خواهد و می توان با خیال راحت از عدم دسترسی آن به اطلاعات شخصی کاربر از آن استفاده نمود.

در مدل ولتمتر دار دیاگ کنسول پروگرامر اندروید ZAPI دو پراب وجود دارد که به راحتی توسط آنها می توان ولتاژهای نقاط مختلف مدار خارج از درایو ZAPI را نیز اندازه گرفت و در منوی Tester نرم افزار اندروید در کنار سایر کمیت های درایو مشاهده کرد.

در منوی Prog VACC نرم افزار کنسول ZAPI، علاوه بر روش رایج ZAPI که با تغییر عملی ولتاژ پدال گاز در بازه قابل تغییر بطور اتوماتیک مقادیر حداقل و حداکثر هر جهت حرکت را تنظیم می کند، می توانید اعداد مد نظر حداقل و حداکثر ولتاژ پدال گاز را طبق نظر خودتان تایپ و ذخیره کنید.